پخش زنده بازی منچسترسیتی - آرسنال / یکشنبه اول مهر ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

از رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان امشب از ساعت ۱۹ تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال امروز در لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال ساعت ۱۹

رحیم استرلینگ پس از بازی برای آرسنال در تساوی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا در برگامو، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد؛ رکورد بازی با لباس ۴ تیم مختلف انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا که بیشترین تیم مختلف انگلیسی برای یک بازیکن به شمار می‌رود.

او قبلاً برای لیورپول، منچسترسیتی و چلسی در این رقابت‌ها بازی کرده و آرسنال چهارمین تیم متفاوتش است. بال سابق تیم ملی انگلیس قبل از شب گذشته به طور مشترک در این زمینه رکورددار بود.

۴ بازیکن دیگری که برای ۳ تیم مختلف انگلیسی در اروپا بازی کرده‌اند عبارتند از دیوید بتی (لیدز، بلکبرن، نیوکاسل)، یوزی بنایون (لیورپول، آرسنال، چلسی)، ویلیام گالاس (چلسی، آرسنال، تاتنهام) و کولو توره (آرسنال، سیتی، لیورپول).

استرلینگ سومین گلزن برتر انگلیسی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است؛ رکوردی که هری کین در اوایل این هفته با ۴ گل مقابل دینامو زاگرب شکست و وین رونی را در صدر جدول کنار زد. کین اکنون با ۳۳ گل پیشتاز نام دارد اما استرلینگ با (۲۷ گل) چشمش به رده دوم دوخته زیرا تنها ۳ گل از رونی بازنشسته (۳۰ گل) فاصله دارد و اکنون برای تیم دیگری در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند.

استرلینگ تنها در این رقابت‌ها برای ۲ تیم (تاکنون) گلزنی کرده است. او نتوانست برای لیورپول گل بزند و ۲۴ گل برای منچسترسیتی و ۳ گل برای چلسی به ثمر رسیده است.

با این حال، استرلینگ اگر بخواهد رکورد کل اروپا را در این زمینه بشکند به چند نقل و انتقال دیگر نیاز دارد. باتوجه به اینکه او ۲۹ سال دارد، دور از ذهن نیست اما احتمالاً باید زودتر به تیم‌های خارج از لیگ برتر انگلیس برود.

در حال حاضر زلاتان ایبراهیموویچ با حضور در ۷ باشگاه مختلف (آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن ژرمن، منچستریونایتد) در لیگ قهرمانان اروپا، رکورد را در اختیار دارد؛ اگر چه هرگز در این رقابت‌ها قهرمان نشد.

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
کد خبر: 59979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha